zondag 21 februari 2021

Herleving - hoera!

 


  ~Panta Rhei Kai Ouden Menei


Welkom! 

Op deze pagina vind je vanaf vandaag mijn beschouwingen terug. Opnieuw.


Waarom?

  • Omdat Facebook de mogelijkheid blogberichten op te stellen ('Mijn Notities') verwijderde
  • Omdat sommige van mijn lezers niet (meer) op Facebook zitten
  • Om mijn teksten op een ordelijke manier samen te brengen
  • Om meer mensen te kunnen helpen of doen lachen met mijn bescheiden geschriften :) 

Wat kan je in de nabije toekomst van mij verwachten?

Eerst zal ik alles dat ik zelf de moeite acht van Facebook overzetten naar deze pagina. Van oudste naar meest recente. Ik zet telkens de datum in de titel, zodat je weet dat het een oud bericht betreft.

Aangezien ik momenteel 2 jobs heb en aan het verhuizen ben, zal dit even duren. Reken een paar weken tot maanden.

Daarna zal ik op gezette tijden mijn bijdragen hier posten, al naar gelang dat de inspiratie in me opkomt.

Veel leesplezier en tot gauw!


Bojan aka Mieralunar

2 opmerkingen:

Arno zei

Hé, blij dat ik je blog opgeslagen had en nog eens kwam kijken. Leuk dat je er naar terug keert! Als je het niet erg vindt plaats ik een linkje op m'n eigen pagina :)

Mieralunar the chronicler zei

Hey Arno

Bedankt voor je bericht en de link! Ik was eigenlijk totaal mijn goede intenties met deze blog vergeten. Werk & verhuis waren hectisch. Maar ik zet het vanaf nu in de agenda.

Dus nogmaals bedankt :D